Aquest bloc dóna suport als presos polítics antifeixistes i anticapitalistes. Per l'Amnistia Total Sense Condicions i contra el terrorisme d'estat.

4 de gen. 2012

Carta Lucio García Blanco pres comunista del PCE(r)

Presó de Topes, 25 Desembre de 2011

“Aupa a tots aquests amics solidaris! (…) Els últims enviaments vostres rebuts són: 30 novembre, 1 d'octubre i 29 setembre.

Des de fa un mes rebo el GARA pels companys bascos en aïllament.

Jo per aquests aires serrans charros, segueixo bé de salut i amb bon ànim. Fa uns mesos que em van treure d'aïllament i em van portar a un mòdul normal, encara que no em deixen baixar al pati als matins. Aquesta presó té una majoria de presos estrangers, així que m'estic fent internacionalista proletari i multi-culturalista. Ara estic més a prop de la família, que pot comunicar més regularment, i també amb amics (...)

El resultat sortit de la farsa electoral del 20 N, no augura una altra cosa que un major desenvolupament de la lluita social.

Però amb aquestes línies i la limitació del correu a dos per setmana, vull enviar-vos els meus més sincers desitjos per rebre el 2012 amb molta alegria i esperança, molta salut, i que ens porti molts canvis revolucionaris.

Una fortísima i afectuosa abraçada a tots/es.

¡Hai qu´armala!"
Lucio García Blanco
Prisión de C.P. Topas;
Ctra Xixón-Sevilla Km 313
37799 Topas, SALAMANCA
PRES.O.S. web del S.R.I.