Aquest bloc dóna suport als presos polítics antifeixistes i anticapitalistes. Per l'Amnistia Total Sense Condicions i contra el terrorisme d'estat.

20 de juny 2012

PER COHERÈNCIA I DIGNITAT Sr. MINISTRE

Recentment, va fer vostè un oferiment perquè “els presos de les organitzacions ETA, GRAPO, etc, que es desvinculin de la banda terrorista es puguin reinsertar”. Després, va desgranar el recorregut que s'exigirà als reinsertables per ser mereixedors de la magnànima generositat del seu govern i altres palmeres polítiques. És doncs a aquest anunci, com a potencial receptor del mateix, al que contestaré a través d'aquesta carta oberta que li dirigeixo.

Ho faig, a més, com a part d'un testament polític ja que m'heu condemnat a mort sense estridències ministre, acceptem la realitat. Jo ho tinc assumit.

Vaig a complir 62 anys, acabo de sortir d'una operació de càncer i tinc la salut una mica esquerdada. Porto 16 anys de presó i em queden 14 per complir amb l'increment de la llei Parot, a la qual caldrà afegir, probablement, la perpètua revisable. Ja veu, Ministre, no arribo. Això sí, procuraré resistir els més possible, mantenint la bandera de conseqüència i dignitat, d'exemple i orientació per a les generacions venidores de revolucionaris que estan demanant pas. És la dialèctica de la vida. (...)

Enrique Kuadra Etxeandia
Pres polític del PCE(r) i dels GRAPO
Presó de Daroca, juny 2012


Completa en castellà
 
PRES.O.S. web del S.R.I.