Aquest bloc dóna suport als presos polítics antifeixistes i anticapitalistes. Per l'Amnistia Total Sense Condicions i contra el terrorisme d'estat.

31 d’ag. 2012

Israel Clemente López, en vaga de fam

Presó d'Algesires, mòdul 8. 18 d'agost de 2012

(...) Aquí, segueixo en la vaga de fam, avui és el 9º dia, doncs em vaig unir solidàriament a la dels presos polítics bascos per reivindicar l'alliberament de Iosu Uribetxeberria. Em va semblar el correcte. La situació d'aquest home és veritablement sagnant. També m'acordo aquests dies dels meus camarades malalts: Laureano, Enrique, Carmela, Arango, MªJose, Isabel, Arenas i Paco Cela.

Sóc conscient que aquesta lluita d'ara, en concret, presenta singularitats, algunes òbvies i unes altres que no ho són tant, per la qual cosa difícilment es pot extrapolar en termes generals la seva repercussió i expectatives a unes altres. (…)

(...) Acabo de veure en TV l'afusellament en massa d'un piquet de miners sud-africans en vaga per part de la policia. Per això cap govern occidental s'escandalitza, els interessos dels monopolis manen...

PRES.O.S. web del S.R.I.